Wynajem Pokoi Kameleon

liczba miejsc
adres
ul. Słoneczna, Jantar, Stegna, pomorskie
Obiekt czynny przez cały rok

Ceny - informacja dodatkowa

oferujemy rodzaj liczba cena [PLN]
pokoje2 osobowe10100-120/pokój
pokoje3 osobowe6160/pokój
pokoje4 osobowe3200/pokój

Po sezonie letnim promocyjne ceny.

Pokoje

Pokoje z łazienkami.

W pokojach: TV, czajnik bezprzewodowy.

Obiekt

Do dyspozycji gości w pełni wyposażona wspólna kuchnia.

Na terenie obiektu znajduje się duży ogród z altankami, grill oraz bezpłatny parking.

Imprezy i konferencje

Organizujemy imprezy okolicznościowe i spotkania integracyjne.

Atrakcje w obiekcie

Dla aktywnych rowery.

Dla dzieci plac zabaw.

Atrakcje w pobliżu

W odległości 500 m jest kryty basen.

Gastronomia

Możliwość wykupienia śniadań i domowych obiadów.

Położenie

Do morza 800 m.

Obiekt położony jest w cichej i spokojnej okolicy.

Zapraszamy

Ważne informacje

obiekt całoroczny

Zadowoleni klienci o nas

Z punktu widzenia rodzinki z małym dzieckiem (14-miesięcznym) obiekt jest godny polecenia. Pokój zadbany, na miejscu kącik z zabawkami dla malucha, na ogródku plac zabaw, trampolina, basen (niestety nie korzystaliśmy, bo to listopad). Jedzenia dużo i przepysznie (na prawdę nie opłaca się szukać jedzonka po okolicznych restauracjach, w piątek swieża rybka na obiad, a w święto państwowe / niedzielę świeże pieczywo i szeroki wybór wędlin, serów i innych na szwedzkim stole). Jedyny, ale to na prawdę jedyny brak, to brak łóżeczka dla malucha - ale małżeńskie łoże takie duże, że z powodzeniem wszyscy się zmieściliśmy, a w razie czego mogliśmy położyć maluszka na osobnym łóżku piętrowym w pokoju i pooglądać w spokoju tv :) Do morza niedaleko - z wózeczkiem 15-20 minut i jest się na plaży. Obsługa i właściciele bardzo mili i widać, że zadowoleni. W pokoju ciepło (mimo, że listopad), a oprócz TV jest lodówka oraz czajnik. Dla "dużych dzieci" też sporo atrakcji - chyba 4 altany na ogrodzie, w każdej można w sezonie sobie posiedzieć. Oprócz tego ping pong, atlas do ćwiczeń. Wewnątrz budynku bilard, piłkarzyki, air hockey (cymbergaj), zimne piwko - nie trzeba do sklepu chodzić (do najbliższego i tak jakieś 300m). Do kościoła 100m. Będziemy polecać rodzinie i znajomym i już planujemy powrót do tego uroczego miejsca!
Byłam w zeszłym roku oraz w tym. Oba sezony zimowe. W dobre miejsca i do dobrych ludzi się wraca
Wybraliśmy to miejsce z rodziną, żeby wspólnie spędzić święta Bożego Narodzenia. Wybór okazał się znakomity. Gospodarze przygotowali dla gości pyszne potrawy wigilijne i świąteczne. Pięknie udekorowany pensjonat tworzył wspaniałą atmosferę świąt. Gospodarze bardzo mili i sympatyczni. Pokoje zadbane i wygodne. Takie miejsce warto wybrać na wypoczynek. Spędziliśmy tu kilka bardzo przyjemnych dni. Dziękujemy.
Fantastyczne miejsce, pokój i łazienka bardzo czyste jak zresztą pozostała część budynku, ogrod zadbany z piękną roślinnością, do plaży spacerkiem około 20 min., cisza, spokój. Pokoje wyposażone w sprzęt AGD, super! Właściciele bardzo życzliwi ! Planujemy dłuższy pobyt w przyszłym roku i tylko tam! Gorąco polecam to miejsce!
Byłam z przyjaciółmi w Kameleonie sugerując się zamieszczonymi opiniami. Faktycznie - wszystko się sprawdziło ( zgodnie z wcześniejszymi ocenami). Naprawdę warto tu przyjechać ! Gospodarze młodzi i operaratywni, życzliwi, zawsze uśmiechnięci, pomocni. Obsługa na złoty medal. Jedzenie - pychotka ! Za taką cenę nigdzie nie znajdziecie aż tak dobrych warunków. Ja tu wrócę na pewno.! ! !
Super miejsce na wypoczynek. JEdzonko pyszne, pokoje przestrzenne, pokój wspólny do zabaw, gry, pogaduszek, bilard piłkarzyki, ogród. Jedziemy tam jeszcze raz w 2018! Polecamy rodzina z dziećmi
Już cztery lata w drugiej połowie czerwca spędzamy z żoną dwa tygodnie w tym ośrodku. Miejsce idealne dla lubiących spokój oraz dla osób z małymi dziećmi. Zdjęcia pokazujące ośrodek nie kłamią. Wyżywienie smaczne (a na tym się znam) urozmaicone i obfite. Ostatnio ośrodek wzbogacił się we własny środek transportu (napęd elektryczny), którym goście ośrodka (bez dodatkowej opłaty) mogą pojechać na plażę. Wypoczywaliśmy w Dąbkach, Ustroniu Morskim, Krynicy Morskiej, Sztutowie, Mikoszewie ale tu czujemy się najlepiej.
Bardzo przyjemny osrodek zadbane pokoje lazienki itd wlascicielka udostepnila bilard pilkarzyki jak na okres zimowy bardzo ciekawie spedzilismy weekend Dziekujemy;)
Byliśmy tutaj w czerwcu 2013, w następnym roku nie udało nam się zdobyć pokoju bo ośrodek był zarezerwowany przez zorganizowane grupy.Byliśmy w Jantarze ale w innym ośrodku ale było inaczej? Kameleon to idealny ośrodek na okresy poza sezonem ( od września do czerwca) bo można fajnie się wyżywić co generalnie w Jantarze w tym okresie nie wygląda najlepiej .Można też samemu sobie coś przygotować. Właściciele ośrodka tacy normalni stworzeni dla normalnych ludzi .Pokoje mają normalni kształt ,nie są w formie "kiszki "wypchanej łóżkami. Już w momencie pierwszej rozmowy telefonicznej można się zorientować że nie będzie zadnych problemów i nieporozumień, bo nie będie. j